28 Nisan 2015 Salı

İtirazım Var 1

-Sivas'tan doğrudan İstanbul'a tayin olmuşsunuz.
-Üniversiteyi orda bitirdim, dolayısıyla kıdemim yükseldi.
-Siyaset bilimi de okumuşsunuz.
-Üzerine yüksek lisans yaptım. Antropoloji.
-Niye?
-Niçin tek bir tanrıya inanmamız gerektiğiyle ilgili bazı rasyonel izahlara ihtiyaç duymuştum.
-Ulaşabildiniz mi?
-Eh işte, Hegel kadar.
-Sivas'tan önce de İncirlik'te tabur imamlığı yapmışsınız.
-Evet, askerliğimi orda yaptım, sonra da orda imam olarak kaldım.
-Sonra niye Sivas'ı istediniz?
-Bağlama çalmayı öğrenmem gerekiyodu.
-Çok enteresan bi' insansınız.
-Sizin kadar değil!
-Sebep?
-Diyanet İşleri Başkanlığı'nda çalışıyosunuz.
-N'olmuş?
-"din ü millet sorarısan / âşıklara din ne hâcet / âşık kişi harab olur / âşık bilmez din diyanet"... Yunus Emre...

"Salman Bulut" rolünde Serkan Keskin, "İtirazım Var" filminden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder